مقایسه ماشین ظرفشویی بوش و ال جی ۲۰۲۲

مقایسه ماشین ظرفشویی بوش و ال جی، یکی از کاربردی ترین لوازم آشپزخانه ماشین ظرفشویی است. آن را بارگذاری می‌کنید، دکمه‌ای را فشار می‌دهید و مانند جادو، همه ظروف، ظروف شیشه‌ای، قابلمه‌ها و تابه‌های شما کاملاً جدید به نظر می‌رسند. ما ماشین‌های ظرفشویی بوش را با ال‌ جی مقایسه می‌کنیم تا مشخص کنیم کدام برند بهترین است.

فروشگاه بانه اورجینال : در سایت ما میتوانید وارد قسمت لیست قیمت ظرفشویی در بانه شوید و از آخرین قیمتها باخبر باشید.

بوش چیست؟

بوش یک شرکت آلمانی است که در سال ۱۸۸۶ توسط رابرت بوش با نام اولیه “کارگاه مکانیک دقیق و مهندسی برق” تاسیس شد. این شرکت با پذیرش تغییرات، ایده های جدید و روشی جدید برای انجام کارها، رشد و تکامل یافت. آنها به “بهبود کیفیت زندگی و کمک به حفظ منابع طبیعی و ایجاد فناوری ای که برای زندگی اختراع شده است” اختصاص داده شده اند.
درباره شرکت و کارکنان بوش آلمان
بوش تقریباً ۴۰۲۶۰۰ کارمند دارد و سالانه حدود ۷۸٫۷ میلیارد یورو درآمد دارد. آنها در ۴۴۰ کشور و منطقه در سراسر جهان فعالیت می کنند. آنها محصولات مربوط به اتوماسیون خانگی، الکترونیک، تحرک، فناوری صنعتی، انرژی و فناوری ساختمان را تولید می کنند. اکثر مردم بوش را به عنوان تولید کننده لوازم خانگی می شناسند که محصولات رده بالایی تولید می کند.

ال جی چیست؟

ال جی یک شرکت چندملیتی معروف است که خاستگاه آن کره جنوبی است. آنها بیشتر به دلیل بخش الکترونیکی خود شناخته می شوند، جایی که آنها تلفن های همراه، تبلت ها، سیستم های سینمای خانگی، تلویزیون و تجهیزات کامپیوتری تولید می کنند. آنها همچنین طیف گسترده ای از لوازم خانگی مانند ماشین ظرفشویی ال جی را تولید می کنند.
این شرکت در ابتدا در سال ۱۹۵۸ تشکیل شد و “ستاره طلا” نامگذاری شد. سپس در سال ۱۹۹۵، نام به “Lucky Goldstar” تغییر یافت که در نهایت به LG کوتاه شد. دفتر مرکزی این شرکت در Englewood Cliffs، نیوجرسی است و کارخانه های تولیدی در سراسر جهان دارد. در سایت سون گلس هم اشاره کردیم که ظرفشویی را از بانه اورجینال خیلی ارزانتر بخرید 

ماشین ظرفشویی بوش در مقابل ال جی

بوش به دلیل کیفیت عالی با ویژگی های فناوری مانند اتصال Wi-Fi و تلفن هوشمند شناخته شده است. از سوی دیگر، ال جی محصولات بسیار قابل اعتمادی را ارائه می دهد که تا سالیان متمادی با دوام باقی می مانند.

سر و صدا در ظرفشویی های ال جی و بوش مدل ۲۰۲۲

اگر به دنبال بی صداترین ماشین ظرفشویی هستید که بتوانید در هر زمان از شب یا روز کار کنید، بوش را با صدای تنها ۳۸ دسی بل انتخاب کنید. ال‌جی‌ها کمی پر سر و صداتر هستند، اما همچنان برای اکثر کاربران به اندازه کافی ساکت هستند (۴۴ تا ۴۸ دسی بل).

تمیز کردن و خشک کردن 

LG 9 چرخه تمیز کردن را ارائه می دهد و Bosch هفت چرخه تمیز کردن را ارائه می دهد. بوش به این افتخار می کند که یکی از بهترین ماشین ظرفشویی های دنیا است. مدل های ال جی نیز به خوبی تمیز و خشک می شوند و دارای ویژگی های اضافی مانند شستشو با بخار هستند. هر دو با عملکرد تمیز کردن و خشک کردن تقریباً یکسان هستند.
برخی از گزینه‌هایی که می‌توانید با ال‌جی انتظار داشته باشید، فناوری TrueSteam™ برای تمیز کردن غذاهایی که به سختی جدا می‌شوند و چسبیده‌اند و شستشوی خودکار است. بوش همچنین گزینه های نرم کننده آب را با برخی از ماشین های ظرفشویی بوش خود ارائه می دهد.

انتخاب ها

وقتی صحبت از آپشن‌ها به میان می‌آید، بوش با بیش از ۱۰۰ مدل در رنگ‌ها، رنگ‌ها، اندازه‌ها و گزینه‌های مختلف برنده اصلی است. ال جی تنها ده مدل را برای انتخاب ارائه می دهد. بنابراین، اگر به انتخاب علاقه دارید، بوش جایی است که می خواهید خرید خود را متمرکز کنید.
ال جی طرح های سه در را ارائه می دهد. برخی شامل کنترل های جلو و برخی با کنترل های مخفی هستند. از سوی دیگر، بوش بیش از ۱۰۰ مدل با گزینه های متنوع با روکش های رنگی یا فولادی ضد زنگ دارد.
هر دو شرکت فناوری قفسه ای را ارائه می دهند که به شما امکان می دهد داخل ماشین ظرفشویی خود را به گونه ای تنظیم کنید که قابلمه ها، تابه ها و ظروف را به دلخواه خود تنظیم کنید.

فن آوری

بسیاری از مدل‌های ال‌جی و انواع ماشین‌های ظرفشویی بوش دارای فناوری هوشمند هستند، بنابراین می‌توانید آن را به شبکه وای‌فای خود متصل کنید و از دستیار گوگل یا آمازون الکسا برای کنترل دستگاه استفاده کنید. با استفاده از برنامه یکپارچه هر یک از شرکت‌ها، می‌توانید هشدارهایی را تنظیم کنید تا زمانی که مواد شوینده شما تمام می‌شود یا ماشین ظرفشویی نشتی دارد، به شما اطلاع می‌دهند .

قیمت و مقایسه ماشین ظرفشویی بوش و ال جی

بوش ماشین ظرفشویی را برای کاربرانی که از بودجه آگاه هستند با قیمت حدود ۶۰۰ دلار ارائه می دهد. برخی از مدل های لوکس آنها ۲۰۰۰ دلار قیمت دارند. مدل‌های ال‌جی به دلیل گجت‌های الکترونیکی داخلی، قیمت بالاتری دارند، اما مدل‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای نیز دارند.

قابلیت اطمینان / دوام

وقتی صحبت از ماشین ظرفشویی های بادوام و بادوام به میان می آید، بوش برنده می شود زیرا آنها مدت طولانی تری در این تجارت بوده اند، برای محصولات خوب شهرت زیادی دارند و شبکه ای از مراکز تعمیر در سراسر کشور دارند.
ظرفشویی ۳۲۵ ال جی و ظرفشویی ۵۰۷۰ سامسونگ جزو بهترین ظرفشویی های شرکت ال جی و سامسونگ هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *