معرفی ۲ مدل ظرفشویی پرفروش سامسونگ و ال جی

در سایت بانه اورجینال ❤️ به طور کامل میخواهیم ۲ ظرفشویی جدید از دو برند معروف سامسونگ و ال جی مورد بحث و نقد قرار بدیم تا اخر این مقاله با ما همراه باشید. ظرفشویی ۵۱۲ ال جی تقریبا از سال ۲۰۱۹ وارد بازار شده و سامسونگ هم به اینصورت در همان سال تولید شد اما به مرور این ظرفشویی هر ساله تولید میشود از جمله ظرفشویی های قدیمی ال جی میتوان مدلهای ۱۴۴۴ و ۱۴۶۴ و چند مدل قدیمی دیگر اشاره کرده که واقعا کیفیت بسیار عالی داشتند. این مطب مقایسه ظرفشویی ۵۰۷۰ و ۵۱۲ بسیار خواندنی است.

ظرفشویی پروفرش بازار را بشناسید

ماشین های ظرفشویی سامسونگ و ال جی به دلیل محصولات نوآورانه و مجموعه کامل لوازم آشپزخانه با قیمت مناسب و شیک ، بازار لوازم خانگی را در اختیار دارند. اگر بدنبال یک ماشین ظرفشویی جدید هستید ، به سختی می توان تفاوت های اساسی بین این دو مارک معتبر را از بین برد. آیا ماشین های ظرفشویی ال جی یا سامسونگ بهترین خدمات را برای شما دارند؟ ما قصد داریم با نگاهی عمیق به برخی از مهمترین ویژگیهای ارائه شده توسط این دو شرکت ، آن را برای شما تجزیه و تحلیل کنیم.

معرفی ماشین ظرفشویی سامسونگ و ال جی

هر دوی این نیروگاه های کره ای به دلیل توانایی در نوآوری مداوم شناخته شده اند. در مورد نوآوری فضای لوازم خانگی یکسان بوده است. هر دو شرکت مجموعه کاملی از وسایل آشپزخانه و لباسشویی را ارائه می دهند. به طور خاص ، خشکشویی و سردخانه بخش محصولات پیشرو در بازار هر دو این شرکت ها هستند. ما ماشین ظرفشویی بین ۳۸-۴۵ دسی بل را بسیار آرام می دانیم. هنوز هم ، هر چیزی زیر ۴۹ دسی بل بد نیست ، به ویژه اینکه بلندترین قسمت های یک چرخه کوتاه ترین قسمت ها نیز هستند. مدل های سامسونگ در سطح سر و صدای کم بین ۳۸-۵۰ دسی بل کار می کنند ، به جز مدل میراث سطح پایین ۵۵ دسی بل به همین ترتیب ماشین های ظرفشویی ال جی زیر ۴۸ دسی بل باقی می مانند. ساکت ترین ماشین ظرفشویی آنها ، LG Signature LUDP8997SN ، تقریباً به اندازه سامسونگ با ۴۰dB است.  

سبک و طراحی ظرفشویی های پرفروش بازار

هنگام انتخاب سبک ، اطمینان حاصل کنید که ماشین ظرفشویی شما با سایر وسایل ، کابینت ها و نمای کلی اتاق مطابقت دارد. روند دکوراسیون داخلی به سمت ظاهری زیبا و مینیمالیستی منحرف شده است. نمای ضد اثر انگشت با دکمه های کنترل پنهان اکنون طراحی ماشین ظرفشویی مدرن توسط سامسونگ و ال جی را تعریف می کند. طراحی های سامسونگ ظریف است. مدل های فولاد ضد زنگ زرق و برق دار و مشکی آنها مانند یک کانورتیبل جدید و آماده برای خروش به نظر می رسد. نشانگر نور LED آبی نیز چشم نواز است.

۱- ظرفشویی ۱۴ نفره سامسونگ مدل ۵۰۷۰

• نمایشگر LED • ظرفیت ۱۴ نفره و سه طبقه • شستشوی نیم بار • تنظیم آسان ارتفاع سبدها • قفسه منعطف Flexible 3rd rack • سیستم شستشوی بهداشتی Hygien5070
  1. دارای ظرفیت ۱۴ نفره
  2. دارای قابلیت اینتنسیو
  3. دارای برنامه های کاربردی
  4. میزدان صدای ۴۶ دسی بل
  5. میزان آب مصرفی ۱۲ لیتر در هر شتسشو
  6. نوع ظرفشویی ایتساد یا مبله
  7. دارای صفحه نمایشگر زیبا

طراحی و ساختار ظرفشویی سامسونگ ۵۰۷۰

اگر به دنبال تهیه ماشین ظرفشویی پنلی متناسب با کابینت های خود هستید ، انتخاب ماشین ظرفشویی سامسونگ محصول مناسبی برای شما نخواهد داشت. ماشین ظرفشویی ADA که ارتفاع آن برای پیشخوان های غیراستاندارد کمی کوتاهتر است نیز همین است. محصولات کاربردی ویژه به کنار ، اگر در حال خرید بهترین ماشین ظرفشویی مطلق در بازار هستید ، پیشنهاد می کنیم سری به لیست زیر بزنید.

صرفه جویی در وقت و انرژی در بار کم

دیگر روزهای انتظار برای پر شدن ماشین ظرفشویی گذشته است. نصف بار تنظیم Half Load انعطاف پذیری بسیار بیشتری به شما می دهد زیرا به شما امکان می دهد فقط در منطقه پایین وسایل را پر و تمیز کنید. بنابراین می توانید با بارهای کمتری در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید و از راحتی داشتن ظرف های تمیز در هر زمان لذت ببرید.   وقتی صحبت از ماشین ظرفشویی می شود ، معروف نیستند که سامسونگ و ال جی انتخاب گسترده ای مانند Miele ، Bosch یا حتی GE دارند. با این حال ، آنها با داشتن کمتر از ۱۰ محصول (به استثنای ترکیب رنگ) در فهرست خود ، آنها تمایل به ارائه ماشین های ظرفشویی با کیفیت خوب دارند که مجموعه لوازم آشپزخانه آنها را تقویت می کند تا مشتریان بتوانند در کنار ظاهر و احساس مطابقت داشته باشند.

شستشوی بهداشتی برای از بین بردن باکتری ها

یک گزینه بهداشتی را می توان با برنامه های خاص فعال کرد تا همه چیز از نظر بهداشتی تمیز شود. شستشوی نهایی را افزایش داده و دمای آب را به ۷۰ درجه سانتیگراد افزایش می دهد ، که تمیز کردن عمیق تر را فراهم می کند و باکتری ها و میکروب ها را از بین می برد. بنابراین استفاده از ظروف ، کارد و چنگال و وسایل آشپزی شما همیشه بی خطر است. ساختاری مدرن و خاص ماشین ظرفشویی سامسونگ ۵۰۷۰ را به گزینه ای محبوب و همه پسند تبدیل کرده است که در ۲ رنگ نقره ای و سفید ساخته شده است . ما می دانیم که اکثر مردم اغلب ماشین ظرفشویی خریداری نمی کنند. به طور کلی ، شما بودجه ای در ذهن دارید و مایلید ماشین ظرفشویی قابل اطمینان را انتخاب کنید بدون اینکه ویژگی های مدرن را از دست بدهید. ماشین های ظرفشویی سامسونگ در انتخاب لیست کوتاه با جدیدترین فناوری ، یک ظاهر طراحی و رنگ ، کار خوبی انجام می دهند. لیست قیمت ظرفشویی بانه را در اینجا مشاهده کنید
محصولماشین ظرفشویی سامسونگ
مدلDW60M5070FS
گنجایش۱۴ نفره
تعداد سبد۳ سبد
تعداد برنامه ها۷ برنامه
قفل کودکدارد
صفحه نمایش لمسی(LED)دارد
قابلیت تنظیم ارتفاع سبددارد
سینی کارد و چنگالدارد
قابلیت محافظت از ظروف شیشه ایدارد
تکنولوژی AQUA STOPدارد

۲- ظرفشویی ۱۴ نفره ال جی مدل ۵۱۲

  • عیب یابی هوشمند-SmartDiagnosis
  • ظرفیت شستشو ۱۴ نفره
  • دو طبقه
  • مصرف انرژی A++
  • قابلیت دانلود برنامه شستشو و نصب روی ماشین ظرفشویی
  • دارای برنامه LG ThinQ مخصوص موبایل هوشمند
  • پشتیبانی از اینترنت اشیاء یا IoT
  • صرفه جویی در مصرف آب
  • امکان تنظیم ارتفاع قفسه ها
  • شستشوی QuadWash
  • شستشوی توربو

۹ برنامه شستشو در ظرفشویی ال جی مدل ۵۱۲

  1. برنامه شستشوی اقتصادی(Eco)
  2. برنامه شستشوی خودکار(Auto)
  3. برنامه شستشوی سریع(Quick)
  4. برنامه شستشوی نیم بار(Half Load)
  5. برنامه شروع با تاخیر
  6. برنامه تمیز کردن محفظه‌ی داخلی
  7. شستشوی بهداشتی
  8. حالت شستشوی چهرگانه(QuadWash)
  9. شستشوی ظروف ظریف

توضیحات کافی در مورد ظرفشویی ۵۱۲

از هر زاویه ای تمیز کنید ظرفشویی ۵۱۲ ال جی به لطف بازوهای اسپری چند حرکت و جت های فشار قوی ، QuadWash maximum حداکثر پوشش را برای تمیز کردن امور در اولین بار فراهم می کند. چهار بازوی شستشو بازوهای چرخان چند جهته جریان های آب را در زوایای مختلف شلیک می کنند که به هر گوشه ماشین ظرفشویی می رسد. چرخش چند جهته با چهار بازوی اسپری به جای دو بازو ، QuadWash cleaning عملکرد تمیز کردن قوی تری را برای تمیز کردن هر ظرف روی هر پایه فراهم می کند. تنظیم آسان ارتفاع ارتفاع قفسه بالایی را در سه سطح مختلف تنظیم کنید تا موارد بلندتر بارگیری شود. طبقه های تاشو ظروف را به روش خود بارگیری کنید ، خواه یک تابه در رک بالا باشد یا یک کاسه در پایین. طراحی خارجی مینیمالیستی نمای خارجی ظروف ظرفشویی ال جی می تواند طراحی هر آشپزخانه را تکمیل کند. طراحی داخلی ظریف با ظاهری زیبا و زیبا از نظر زیبایی ، ماندگار و آسان است.   ظاهر آشپزخانه خود را ارتقا دهید ماشین ظرفشویی ال جی طراحی زیبا و مدرنی را به آشپزخانه شما وارد می کند. ماشین ظرفشویی شما که با فناوری ابتکاری LG ساخته شده است به همان زیبایی که به نظر می رسد کار خواهد کرد. موتور اینورتر در ظرفشویی ۵۱۲ ال جی موتور درایو مستقیم اینورتر ال جی با ذهنیتی آرام طراحی شده است. با قطعات متحرک کمتر ، عملکرد مطلوبی از یکی از ساکت ترین ماشین های ظرفشویی در کلاس خود دریافت می کنید. ظرفشویی ۵۱۲ سفید رنگ و ظرفشویی ۵۱۲ نقره ای رنگ داریم  
ابعاد۵۹٫۸ × ۶۰ × ۸۴٫۵ cm
برندال‌جی
کشور سازندهکره
کشور مونتاژکره
رنگنقره ای
جنس بدنهاستیل ضد زنگ و ضد اثر انگشت
ظرفیت ظرفشویی۱۴ نفره
تعداد برنامه شستشو۹ برنامه
تعداد گزینه های شستشو۹ گزینه شستشو
جنس قفسه هافولاد ضد زنگ
موتورInverter Direct Drive, اینورتر دایرکت درایو
رده انرژیA++
میزان مصرف آب۹ لیتر
میزان نویز صدا۴۶ دسی بل(db)
سایر ویژگی هاEasyRack™ Plus Smart Diagnosis Smart ThinQ
 

ما از ماشین ظرفشویی مدرن چه انتظاری داریم؟

امروزه بیش از ۵۰۰ ماشین ظرفشویی در بازار وجود دارد. بنابراین ، انتخاب یک کار ساده نیست. ما با بازخورد مشتریان خود ، لیست بهترین ماشین ظرفشویی خود را ماهانه منتشر می کنیم. در اینجا نحوه ارزیابی ماشین ظرفشویی مدرن آورده شده است: ۱) عملیات آرام به عقب روز ، به نظر می رسید که زندگی خود را در چرخه ماشین ظرفشویی برنامه ریزی کرده ایم. سر و صدا می تواند آزار دهنده باشد ، مخصوصاً اگر آشپزخانه اوپن داشته باشید. این روزها رقابت شدیدی بین مارک هایی مانند سامسونگ و ال جی برای ساخت آرام ترین ماشین ظرفشویی وجود دارد. و آیا شما یک ماشین ظرفشویی را که می توانید در هر زمان از روز از آن استفاده کنید ترجیح نمی دهید؟ بنابراین ، چگونه می توان فهمید که ماشین ظرفشویی به اندازه کافی ساکت است؟ سطح صدای ماشین ظرفشویی بر حسب دسی بل (dB یا dBA) اندازه گیری می شود. برای مرجع ، یک کتابخانه آرام در حدود ۴۰ دسی بل ، مکالمه منظم در حدود ۵۰ دسی بل است ، و گفتگوی شلوغ رستوران نزدیک به ۶۰ دسی بل است.

نظر خریداران ظرفشویی پرفروش ال جی

  • شرکت ال جی همیشه سعی در معرفی زودتر تکنولوژی های جدید هست اما اونقدر که به تکنولوژی جدید فکر میکنه به دوام و کیفیت بالای قطعات توجه نداره من ظرفشویی بخارشوی ال جی خریدم وقتی از بخارشوی استفاده میکنید خیلی تمیز میشوره اما بعد مدتی در اثر دمای بالا قطعات پلاستیکی مخصوصا گلویی ظرف نمک تغییر شکل میده و نمک بهوداخل ظرفشویی نشت میکنه و لعاب سبد ظرفشویی هم کنده میشه و سبد زنگ میزنه حتی جنس فلز سبد استیل نیست
  • من اینو با نظرات اطرافیان خریداری کردم ، همیشه از محصولات ال جی تعریف شنیدم و در مورد این محصول بگم که جزو بهترینهاست

یک ظرفشویی خوب چند سال دوام میاره؟

بهترین ظرفشویی ها معمولا نهایتا تا ۱۰ سال دوام و ماندگاری مفید دارن. همچنین برندهای ال جی ، سامسونگ و بوش و مخصوصا میله از بهترینها هستند.

قیمت ظرفشویی های پرفروش سامسونگ و ال جی چقدره؟

با توجه به نرخ دلار قیمت ها لحظه ای هستن . لذا برای اطلاع از آخرین قیمت ظرفشویی با ما تماس بگیرید ۰۹۹۰۶۲۶۷۹۱۲ – ۰۹۱۸۵۳۲۴۲۲۸

بهترین ظرفشویی ها چه ویژگی های دارند؟

از مهمترین ویژگی های ظرفشویی عالی میتوان به میزان صدا و مصرف انرژی برق و آب آن اشاره کرد. مناسبترین و بهترین قیمت ظرفشویی ۵۰۷۰ سامسونگ هستش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *