شرایط مرجوعی و بازگرداندن کالا در فروشگاه بانه اورجینال
از آنجا که قبل از ارسال سفارش برای مشتریان عزیز صحت مشخصات و سلامت کالا به طور کامل با مشتریان هماهنگ می گردد، در صورتیکه مشتری در زمان تحویل بخواهد کالا را مرجوع نماید باید دارای شرایط زیر باشد.
۱- در صورتیکه مشتری در زمان تحویل کالا متوجه شود که کالا در حین حمل آسیب دیده، کار نمی کند و یا دارای مشخصات مغایر با مشخصات اعلام شده فروشگاه است، بلافاصله در کمتر از ۲۴ ساعت باید به فروشگاه اطلاع دهد تا بررسی های لازم برای وی صورت بگیرد. در صورتیکه بیشتر از ۲۴ ساعت از زمان تحویل کالا گذشته و از کالا استفاده شده باشد، به هیچ وجه کالا تعویض و یا مرجوع نخواهد شد.
۲- در صورتیکه در طی بررسی های انجام شده توسط فروشگاه تایید شود که کالا واجد شرایط تعویض یا مرجوعی است، مشتری موظف کالا را با بسته بندی کامل به آدرس فروشگاه ارسال نماید تا فرآیند مرجوعی یا تعویض صورت بگیرد. مسولیت سلامت کالا در صورت مرجوعی به طور کامل با مشتری خواهد بود و چنانچه در حین بازگشت آسیب دیدگی کالا بیشتر شود یا فروشگاه متوجه شود که کالا استفاده شده یا کالای ارسالی فروشگاه نبوده است، سلامت خود را از دست داده و بسته بندی خوبی توسط مشتری انجام نشده باشد، مشتری موظف به جبران خسارت خواهد بود.
۳- تا زمانی که کالای مرجوعی به دست فروشگاه نرسد، امکان تعویض یا استرداد وجه برای فروشگاه وجود ندارد.
۳- فروشگاه بانه اورجینال تا زمانی که کالا سالم را در فروشگاه خود موجود داشته باشد، موظف است کالا آسیب دیده در زمان تحویل را برای مشتری تعویض نماید. اما چنانچه در زمان مرجوعی کالا توسط مشتری، فروشگاه بانه اورجینالدیگر آن کالا را موجود نداشته باشد، استرداد وجه برای مشتری انجام می شود.
۴- مواردی همچون پشیمانی مشتری از خرید، نارضایتی مشتری از رنگ یا ظاهر کالا که مربوط به سلایق فردی وی است به هیچ وجه جزو قوانین بازگشت یا تعویض کالا در فروشگاه بانه اورجینال نیست و فروشگاه به هیچ عنوان این کالاها را مرجوع یا تعویض نخواهد کرد.
۵- چنانچه آسیب دیدگی یا خرابی پیش آمده در دستگاه در اثر استفاده از دستگاه یا عدم استفاده درست توسط مشتری ایجاد شده باشد، فروشگاه بانه اورجینال به هیچ عنوان مسولیتی در قبال آن ندارد و کالا برای مشتری تعویض یا مرجوع نخواهد شد.
روند مرجوعی کالا
در صورتیکه کالای ارسالی برای شما توسط فروشگاه بانه اورجینال واجد شرایط تعویض یا مرجوعی است
۱- بلافاصله پس از دریافت کالا و کمتر از ۲۴ ساعت با پشتیبان فروشگاه تماس بگیرید و مشکل کالا را با وی مطرح نمایید. عکس و فیلم از محصول دریافتی را برای پشتیبان ارسال نمایید تا فرآیند مرجوعی را سریع برای شما پیگیری نماید.
۲- به هیچ عنوان از کالا استفاده نکنید و آن را مشابه بسته بندی فروشگاه، به خوبی بسته بندی کرده و طبق هماهنگی با پشتیبان بانه اورجینال کالا را به آدرس فروشگاه بازارسال نمایید. به هیچ عنوان تا قبل از تایید نهایی فروشگاه و بررسی های انجام شده ، کالا را مرجوع نکنید. چرا که از زمان مرجوعی کالا تا تحویل آن توسط فروشگاه، مسولیت سلامت کالا با شما خواهد بود.
۳- کد رهگیری مرسوله مرجوعی را برای پشتیبان فروشگاه ارسال نمایید تا مسیر مرسوله را پیگیری نماید و بتواند در سریعترین زمان ممکن کالا را دریافت کرده، کالا برای شما تعویض گردد یا بازگشت وجه را برای شما انجام دهد.
۴- پس از دریافت کالا توسط فروشگاه بانه اورجینال، بلافاصله کالا تعویضی به آدرس مشتری ارسال می گردد و کد رهگیری جدید در پنل کاربری وی قرار خواهد گرد.
روند بازگشت و استرداد وجه
۱- در صورتیکه مشتری بدون هماهنگی با فروشگاه محصولی را از سایت سفارش داده باشد و به دلیل عدم موجودی یا مغایرت قیمت و مشخصات کالا سفارش مسترد شود، فروشگاه موظف است در سریعترین زمان ممکن با توجه به فرآیند عملیات بانکی وجه را به شماره کارت مشتری بازگشت دهد. استرداد وجه تنها به شماره کارتی انجام خواهد شد که به اسم فرد سفارش دهنده باشد و سفارش توسط آن صورت گرفته باشد.
۲- در صورتیکه طبق بررسی های انجام شده توسط فروشگاه، تایید شود که کالایی برای مشتری مرجوع گردد، فروشگاه موظف است بعد از دریافت کالا مبلغ واریزی مشتری را برای وی واریز نماید. برای اینکار مشتری باید شماره حساب یا کارت بانکی خود را در سریعترین زمان ممکن برای پشتیبان فروشگاه ارسال نماید. در صورتیکه کالا استفاده شده باشد یا خسارتی به آن وارد شده باشد، فروشگاه می تواند خسارت وارد شده به کالا را طبق هماهنگی های انجام شده با مشتری از وجه بازگشتی کسر نماید.
خدمات پس از فروش
مشتریان گرامی مسولیت سلامت کالا و تطابق آن با مشخصات اعلام شده توسط فروشگاه، با فروشگاه بانه اورجینال خواهد بود. اما این مسولیت تا زمان تحویل کالا بر عهده فروشگاه خواهد بود. فروشگاه بانه اورجینال هیچگونه خدمات پس از فروشی ندارد. در صورتیکه در استفاده از کالا یا رفع مشکلات ناشی از آن دچار مشکل شوید، فروشگاه می تواند به اختیار خود و در صورت توان راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهد. مشاورین بانه اورجینال در هر زمانی آماده کمک رسانی به شما هستند. اما این کمک و مشاوره در قالب فرآیندی اختیاری بر عهده فروشگاه است و بانه اورجینال هیچ تعهدی در قبال ارائه خدمات پس از فروش، قطعات جانبی کالا و رفع مشکلات احتمالی آن ندارد.